Om onze dienstverlening en haar klanttevredenheid te optimaliseren kunt u een klacht indienen over onze onderneming, haar dienstverlening, haar medewerker(s) of de bewakingsonderneming waarmee Key4ce Security B.V. een overeenkomst in onderaanneming heeft afgesloten.
U doet dit door het hierbij gaand klachtenformulier te downloaden, vervolgens in te vullen, te dateren en te ondertekenen.
U kunt uw klacht ook mailen naar klachten@key4ce-security.be of schriftelijk versturen naar onze maatschappelijke zetel:
Key4ce Security
Casselrylaan 3
9800 Deinze
Om uw privacy te beschermen kunt u ons vragen dat wij uw klacht discreet en anoniem behandelen. U moet die vraag echter uitdrukkelijk vermelden in uw klachtenformulier, uw e-mail of brief.
Om zo vlug mogelijk naar een oplossing te zoeken, die zowel voor u als voor onze onderneming aanvaardbaar is, zullen we binnen de acht dagen, te rekenen vanaf de ontvangst van uw klacht, met u contact opnemen.
De ganse klachtenprocedure wordt desgewenst afgerond met een evaluatierapport.