We hechten als bewakingsonderneming zeer veel belang aan klanttevredenheid en het voortdurend optimaliseren van onze dienstverlening.
Daarom kunnen zowel onze klanten, bezoekers van een evenement of leveranciers van een klant, een klacht indienen over onze dienstverlening, over één of meerdere van onze medewerkers als over de werking van een bewakingsonderneming waarmee wij een overeenkomst in onderaanneming hebben afgesloten.
U doet dit door het hierbij gaand klachtenformulier te downloaden, vervolgens in te vullen, te dateren en te ondertekenen.
U kunt uw klacht ook mailen naar klachten@key4ce-security.be of schriftelijk versturen naar onze maatschappelijke zetel:
Key4ce Security
Casselrylaan 3
9800 Deinze
Om uw privacy te beschermen kunt u ons vragen dat wij uw klacht discreet en anoniem behandelen. U moet die vraag uitdrukkelijk vermelden in uw klachtenformulier, uw e-mail of uw brief.
Elke klacht wordt chronologisch in een klachtenregister geregistreerd en zo er een ernstig vermoeden is van een strafrechtelijk feit wordt dit onverwijld aan de politionele of gerechtelijke overheden meegedeeld.
Binnen de vijf werkdagen na ontvangst van uw klacht krijgt U een ontvangstbevestiging met de vermelding dat uw klacht nauwgezet zal worden onderzocht. Vervolgens ontvangt U uiterlijk binnen de twee maanden na ontvangst van uw klacht een inhoudelijk gemotiveerd antwoord.
De ganse klachtenprocedure wordt afgerond met een evaluatierapport.